• 01.12.08, 17:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna algas Suur-Sõjamäe tänava – Järvevana tee viadukti ehitamine

1. detsembril 2008, alustasid AS Merko Ehituse, OÜ Järelpinge Inseneribüroo ja Tallinna Teede AS Suur-Sõjamäe tänava – Järvevana tee viadukti ehitustöid.
Abilinnapea Deniss Boroditši sõnul rajatakse viadukt üle Tartu maantee Suur -Sõjamäe tänavalt Järvevana teele. „Tegemist on ühesuunalise, kahe rajalise, nelja avalise ning 85 meetri pikkuse viaduktiga,“ ütles Boroditš.  „Viadukti rajamisega paraneb liikluse läbilaskvus Suur- Sõjamäe tänavalt Järvevana teele ja vasakpööre Tartu maanteele muudetakse peale viadukti valmimist kahe rajaliseks.“
Ehituse maksumus on ligi 40 miljonit krooni ja tööde lõpptähtaeg on 30. september 2009.
„Suur-Sõjamäe tn -Järvevana tee viadukti rajamiseks korraldatud läbirääkimistega riigihankemenetlusele laekus seitse pakkumist, millest  peale läbirääkimisi esitati kuus korrigeeritud pakkumist," ütles abilinnapea Deniss Boroditš. „Valituks osutus AS Merko Ehituse, OÜ Järelpinge Inseneribüroo ja Tallinna Teede AS ühispakkumine."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele