Linnavolikogu otsuse alusel võib Tallinna Hobujaama tänavale tulla maa-alune bussiterminal.
Otsus detailplaneeringu kehtestamiseks näeb ette võimaluse rajada 2,4 ha suurusele maa-alale kaheksakorruseline eluruumidega ärihoone ja üheksakorruseline ärihoone ning lisaks ka bussiterminal. Praegu on maa-alal paiknevad Hobujaama 12 ja 14 kinnistu suures osas hoonestamata ning kasutusel peamiselt bussiparklana, kuid linnavõimu hinnangul ei ole selline maakasutus reisisadama ja Viru keskuse vahetus läheduses otstarbekas.
„Parklate maa alla viimisega muutub linnakeskkond esteetilisemaks ning maa kasutamine ökonoomsemaks,” hindas abilinnapea Taavi Aas. Ta lisas, et detailplaneering pakub ka hea näite avaliku ja erasektori koostööst.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.