Linnavolikogu otsuse alusel võib Tallinna Hobujaama tänavale tulla maa-alune bussiterminal.
Otsus detailplaneeringu kehtestamiseks näeb ette võimaluse rajada 2,4 ha suurusele maa-alale kaheksakorruseline eluruumidega ärihoone ja üheksakorruseline ärihoone ning lisaks ka bussiterminal. Praegu on maa-alal paiknevad Hobujaama 12 ja 14 kinnistu suures osas hoonestamata ning kasutusel peamiselt bussiparklana, kuid linnavõimu hinnangul ei ole selline maakasutus reisisadama ja Viru keskuse vahetus läheduses otstarbekas.
„Parklate maa alla viimisega muutub linnakeskkond esteetilisemaks ning maa kasutamine ökonoomsemaks,” hindas abilinnapea Taavi Aas. Ta lisas, et detailplaneering pakub ka hea näite avaliku ja erasektori koostööst.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?