• 15.10.08, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oru Kodu uus kampaania: Killer

Laubale tätoveerimisega kurikuulsaks saanud Oru Kodu tuli turule uue reklaamikampaaniaga: Killer pakkumine.
"Tähistame oma arendusala laienemist 14 ha võrra ühe korraliku kampaaniaga, mille sarnast ei suuda teised Harju maakonna arendajad ka kõige parema tahtmise juures pakkuda :)
Oru Kodu Killer Hind 990 000 kr sisaldab KIVIST paarismaja ja selle juurde kuuluvat 1000 m2 suurust krundiosa koos kõigi liitumistega," kõlab Oru Kodu reklaamlause.
Kevadel paistis Oru Kodu skandaaliga silma, nimelt laskis üks potentsiaalne klient väidetava hinnasoodustuse eest endale otsaette tätoveerida Oru Kodu logo. Tehinguni siiski ei jõutud.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.04.25, 15:18
Optimus Systems: kuidas väike meeskond on kasvanud Eesti turvasektori liidriks
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele