• 15.10.08, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oru Kodu uus kampaania: Killer

Laubale tätoveerimisega kurikuulsaks saanud Oru Kodu tuli turule uue reklaamikampaaniaga: Killer pakkumine.
"Tähistame oma arendusala laienemist 14 ha võrra ühe korraliku kampaaniaga, mille sarnast ei suuda teised Harju maakonna arendajad ka kõige parema tahtmise juures pakkuda :)
Oru Kodu Killer Hind 990 000 kr sisaldab KIVIST paarismaja ja selle juurde kuuluvat 1000 m2 suurust krundiosa koos kõigi liitumistega," kõlab Oru Kodu reklaamlause.
Kevadel paistis Oru Kodu skandaaliga silma, nimelt laskis üks potentsiaalne klient väidetava hinnasoodustuse eest endale otsaette tätoveerida Oru Kodu logo. Tehinguni siiski ei jõutud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele