9. oktoober 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ehitusfirma investeerib turunduse asemel tootmisesse

Marsalis-Ehitus arendusjuht Priit Aer ütles www.ehitusuudised.net-le, et investeeringud turundusse ja reklaami on nad asendanud investeeringutega tootmisesse ja kvaliteedi tagamise süsteemi väljaarendamisse.

"Parafraseerides klassikat parim soovitus tublile ettevõttele on ettevõte ise,”  märkis ta.

Ta lisas, et kulude jälgimine ja kokkuhoid on OÜ Marsalis-Ehitus strateegia olnud ka headel aegadel.

"Koondamisteta me ilmselt ei pääse, kuid ainult Eesti turul toimuvat süüdistada on minu meelest ebaõige. Ilmselt on paljud organisatsioonid kasvanud liiga kiiresti ja selle läbi kaotanud oma efektiivsust. Täna on aeg vaadata, kas kõikide tööpanus vastab tööandja ootustele ja kas kõik tööoperatsioonid on korraldatud ja läbi viidud optimaalseimal viisil," osutas Aer.

Ta märkis, et Skandinaaviamaade turgudele tehtav maht on nende jaoks aasta-aastalt kasvanud kuid see ei ole kindlasti raskemate aegade tõttu tehtud operatiivne kursimuutus. Pigem pikaajalise töö tagajärg ja täna meile tõesti kindlustunnet sisendav turusektor.

 

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688