• 09.09.08, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postimaja alghind sai plaanitust 72 mln suurem

Eesti Posti Postimaja enampakkumise alghinnaks määratud 200 mln kr on pea kaks korda suurem summast, mis algselt plaaniti.
Eesti Posti turundusjuhi Kaido Padari sõnul muutus hind ümberhindamise käigus. Küsimusele, kas kinnistul on ehk juba ka potentsiaalne ostja olemas, vastas Padar, et pärast juulikuus ilmunud teadet võttis temaga ühendust nii umbes kolmkümmend asjast huvitatud ettevõtet. „Helistajaid oli nii väga tuntud ettevõtetest kui ka tundmatutest. Samuti ei olnud helistajaks vaid eesti keelt kõnelevad inimesed, vaid ka inglise- ja venekeelseid helistajaid."
Padari sõnul ei ole neil kinnistu müügiga kiiret, siit ka pikk enampakkumisperiood, mille tähtaeg on veebruaris. „ Enampakkumiste tähtaeg on pikk seetõttu, et viime enampakkumise läbi rahvusvahelise avaliku läbirääkimise teel. See tähendab, et pakkumisi ootame ka väljaspool Eestit tegutsevatelt ettevõtetelt,“ rääkis Padar.
Küsimusele, kas omaniku vahetades hoone ka edaspidi püsti jääb, ei osanud Padar ühtset vastust anda. „Eesti Posti näol ei ole tegemist ei ehitus- ega kinnisvara-, vaid teenindusettevõttega. Maja vajab investeeringuid, mida meil ei ole,“ sõnas turundusjuht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suve hakul teatas Eesti Posti nõukogu, et andis ettevõtte juhatusele käsu valmistada müügiks ette Tallinna kesklinnas vägagi magusal krundil asuv kinnistu aadressiga Narva mnt 1. Toona pakuti, et eeldavaks kinnistu alghinnaks võiks kujuneda 128 miljonit krooni. Täna teatas Eesti Post, et kõne all oleva kinnistu võõrandamist alustati. Tegemist on rahvusvahelise avaliku enampakkumisega ning kinnistu hinnaks kujunes 72 miljonit krooni rohkem, kui varasemalt ehk 200 miljonit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele