• 21.09.08, 21:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reiviku osalusega firma on Koluvere vana sillaga kimpus

Koluvere lossi juures varises hiljuti rahapuuduse tõttu osaliselt sisse vana kivisild, mille omanike hulka kuulub ka võidusamba saagast tuntud Aivar Reivik; muinsuskaitsjad on seisukohal, et lossi ostjad olid teadlikud selle kordategemiseks kuluvatest summadest.
Kui Napoleon oleks Moskva alla marssinud läbi Eesti, oleks ta võinud seda teha üle Läänemaal asuva Koluvere lossi silla, mis valmis hiljemalt 1811. aastal, kireva ajalooga loss läks taas erakätesse 2005. aasta detsembris, vahendas ERR.
11 miljoni krooni eest sai osaühing Argonfeld 800-aastase ajalooga laguneva lossi ja muinsuskaitse nõuded kauba peale. Pool Argonfeldist on Volta oma, Volta juht ja omanik on aga võidusamba saagast tuntud Aivar Reivik. Kolm nädalat tagasi varises kolmandik silla kaarest sisse.
Auguste kinnistu haldusjuhi Kuno Vaevi sõnul on sild kavas taastada, kuna lossi teenindus käib üle silla.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Muinsuskaitseameti Läänemaa vaneminspektor Kalli Pets rõhutas aga, et amet näeb sillas eeskätt kultuurimälestist, mitte transpordisilda. "Et mälestist konserveeritakse, ja restaureeritakse, aga mälestist ei muudeta mingiks transpordisillaks. Ja transpordisilla võib ju teha kusagile teise kohta. Kui praegu lõhkuda ära olemasoleva silla kaar, ja see kõik muu, mis sinna juurde kuulub, siis sellest sillast ei jää ju mitte midagi järele, mida võiks mälestiseks nimetada."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 18:04
Millised on olnud materjalide tarnete väljakutsed Rail Baltica trassi ehitamisel?
Elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG. Eesti ja kaablitootja Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele