• 20.09.07, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kinnisvaraarendaja pakub majaostja soovitamise eest 50 000 krooni

Sul on palju tutvusi, kuid siiamaani pole sellest mingit kasu olnud? Ära heida meelt: väike kinnisvarafirma Oru Arendus pakub võimalust tuttavate arvu korrutada 50 000 krooniga, kirjutab tänane Äripäev.
"Tere! Kuulsin, et sa oled inimene, kellel on palju tutvusi. Nüüd on sul võimalus tänu sellele lihtsasti raha teenida. Maksame sulle 50 000 krooni puhtalt kätte iga sinu tuttava kontakti eest, kes sõlmib meiega lepingu krundi ja maja ostmiseks." Tegemist pole naljaga - just sellise algusega kirja on võimalik saada Oru Arenduse käest.
Jah, tekib kahtlus, et tegemist on väikese kinnisvaraarendaja meeleheitliku püüdega kruntidest lahti saada ja väikenegi raha sisse kasseerida. Firma omaniku Ain-Villu Parveti sõnul see aga nii pole. "Kindlasti mitte, meeleheitel ettevõtted teevad muid asju. See kampaania on end õigustanud," sõnab ta ning keeldub kampaaniast edasi rääkimast, sest ei teadvat tegelikult pakkumisest midagi.
Samas pole tegemist originaalse mõttega. Sarnast kampaaniat on teinud ka näiteks Sampo Pank. Tõsi, siis pakuti vaid 1000kroonine Kaubamaja kinkekaart neile, kelle soovitusel sõber või tuttav pangast eluasemelaenu võtab. Panga turundusdirektor Ranno Pajuri sõnul on kampaania toimimiseks vaja mõned eeldused. Näiteks soovitajate valik. "Parim soovitaja on rahulolev klient. Kui valitud soovitajatel pole tugevat isiklikku sidet pakutava kauba või teenusega, siis on ka soovitus raskem tulema," märgib Pajuri, kelle sõnul Sampo kampaania eesmärgid täideti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele