Põhjamaades on tasahilju aina moodsamaks
saanud uus elukutse – sisustuslavastaja, kelle ülesanne on silmamoondamine, mis
aitab müüki minevaid kortereid "üles kloppida", muutes vaid välimust, mitte
sisu.
Sisustuslavastamine ehk inglise keeles levinud termin homestaging aitab toad muuta üliahvatlevalt kaubanduslikuks, kirjutas SLÕhtuleht.
Käkra vajunud mööblitükid või paks tolmukord peletavad potentsiaalse ostja minema enne, kui ta üle läve jõuab astuda. Kusagilt hämaralt piiluv remondivajadus võib osavnäpsel meistrimehel äratada aga hoopis vastupidiseid tundeid – siit ja pisut sealtki kaasa aidates saaksin endale vägagi meelepärase tulemuse. Sisustuslavastaja aga sellele äratundmisele mängibki.
Skandinaavias ja Inglismaal on sellist teenust osutavate firmade käsi viimasel ajal käinud väga hästi ja neid on tekkinud kui seeni pärast vihma, Eestis on kuulda vaid mõningatest üksiküritajatest, kes millegi sarnase suhtes nõu annavad.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.