Kinnisvaraekspert Hannes Kuhlbachi sõnul
võiks pilvelõhkujaid ehitada sinna, kus need juba ees on, samuti mere äärde, kus
Tallinna sadamal on palju maad.
"Eks tuleb sinna ehitada, kus need juba ees on. Aga ka mere äärde võiks ehitada, näiteks Tallinna sadamal on palju maad, kuhu aastaid pole midagi ehitatud. Kui ehitataks äärelinna, siis ei annaks see midagi ja häiriks pigem liiklust," kommenteeris kinnisvaraekspert Hannes Kuhlbach Äripäevale küsimust, kuhu võiks veel pilvelõhkujaid ehitada.
"Võiks sellesse sektorisse juurde ehitada, kus nad praegu on, nii et kesklinna igal juhul. See on selge, et Tallinn oma vajab juurde soliidset büroopinda," kommenteerisEASi juhatuse esimees Viljar Jaamu.
"Kui ehitada, siis sinna, kuhu praegugi neid kerkib. Las olla kontsentreeritud. Tahetakse ilmselt linna serva ka ehitada, aga seal jääks need liiga üksikuks," märkis K-Projekt ASi projekteerimisdirektor Toivo Viilep.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?