Linna avamiseks merele väheneb mereäärne 50
meetri ehituskeeluala.
Tänase Äripäeva arvamusküljel analüüsib Eino Väärtnõu MTÜst Hooliv Jätkusuutlik Tallinn kesklinna sadamaala detailplaneeringu eskiisi.
Linna reaalseks (!) avamiseks merele vähendatakse veelgi mereäärset 50meetrist ehituskeeluala.
"No miks siisei rajata kinnisvara otse jalgupidi vette?" küsib Väärtnõu ja lisab, et planeeringu järgi rajatakse kitsale alale veel 2100 parkimiskohta, mis ummistab kesklinna.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loodekai ja linnahalli vahel muutub maa sihtotstarve- ärimaast elamumaaks. "Kelle huvides tegutseb Tallinna linnavalitsus?" tõstatab Väärtnõu teisegi küsimuse ja ennustab niigi ummikutes linnasüdame liikluskaost, elukeskkonna halvenemist, kinnisvarahindade langust ja elanike ning firmade lahkumist nn arengupiirkondadest.
Kesklinna sadamaala detailplaneeringu eskiis on kättesaadav
siit.
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.