• 07.06.07, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eino Väärtnõu: miks ei rajata kinnisvara jalgupidi vette?

Linna avamiseks merele väheneb mereäärne 50 meetri ehituskeeluala.
Tänase Äripäeva arvamusküljel analüüsib Eino Väärtnõu MTÜst Hooliv Jätkusuutlik Tallinn kesklinna sadamaala detailplaneeringu eskiisi.
Linna reaalseks (!) avamiseks merele vähendatakse veelgi mereäärset 50meetrist ehituskeeluala.
"No miks siisei rajata kinnisvara otse jalgupidi vette?" küsib Väärtnõu ja lisab, et planeeringu järgi rajatakse kitsale alale veel 2100 parkimiskohta, mis ummistab kesklinna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loodekai ja linnahalli vahel muutub maa sihtotstarve- ärimaast elamumaaks. "Kelle huvides tegutseb Tallinna linnavalitsus?" tõstatab Väärtnõu teisegi küsimuse ja ennustab niigi ummikutes linnasüdame liikluskaost, elukeskkonna halvenemist, kinnisvarahindade langust ja elanike ning firmade lahkumist nn arengupiirkondadest.
Kesklinna sadamaala detailplaneeringu eskiis on kättesaadav siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele