Kuulsuste kasutamine uusarenduste reklaamis
paistab aina enam moes olevat.
Kui Koger & Partnerid kasutas reklaamis meie seast juba lahkunud Jimi Hendrixit ja Lydia Koidulat, siis ühes Tokyo arendusprojektis paluti appi lauljanna Madonna ja viimane uudis kuulsuse kasutamisest müügiks tuleb Manhattanilt, New Yorkist.
Nimelt juba mõnda aega rääkisid sealsed kollased ajalehed, et populaarne noor näitlejanna Lindsay Lohan on ostnud korteri uude Atelier elamusse West 42 tänavale. Tänaseks on aga selgunud, et tegelikult anti näitlejannale korter ajutiseks kasutamiseks, et uuselamule "lisaväärtust" anda, kirjutas ikodu.com.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.