Autor: Äripäeva eriprojektide ja sisuturunduse üksus • 25. mai 2022

Factory.Sale koondab ühele platvormile tootjate ja tehaste sooduspakkumised

Factory.Sale meeskond: (ees, vasakult) Alvin Kobin, Sandra Mesipuu, Christine-Grete Rüütalu, (taga, vasakult) Kristo Sootalu, Richard Shaumyan.
Autor: Jake Farra
Iga ehitaja, ehitusettevõte, kinnisvaraarendaja ja eraisik soovib leida turult soodsaima hinnaga ehitusmaterjale, andmata samas järele kvaliteedis ja ostumugavuses. Factory.Sale on ellu kutsutud just sellise teenuse pakkumiseks – ettevõttel on loodud kontaktid suure hulga ehitusmaterjalide tootjatega, kellega koos pakutakse klientidele parimat lahendust.

„Meie eesmärk on koondada ühele platvormile tootjad ja regiooni ainuesindajad, et tekiks konkurentsivõimeline koostöö lõpptarbija ning tootja vahel. Lõpptarbija esitab platvormil päringu ja tootja/tootjad esitavad hinnapakkumise. Lisaks oleme sidunud kvaliteedi ja parima hinnaga mugava transpordilahenduse. Teeme palju eeltööd ja kaardistame klientide murekohti, et pakkuda kõigile tekkivatele probleemidele efektiivseid vastuseid,” selgitab Factory.Sale tegevjuht Alvin Kobin. „Soovime pakkuda innovatsiooni ja tulevikutrende. Näiteks avame varsti krüptomaksed, mis tähendab, et soovi korral saate omandada näiteks HUUMi või Saunumi kerise krüptoraha eest.”

Enamjaolt on Factory.Sale tegelenud ehitusmaterjalide müügiga, kuid nende tootevalik laieneb pidevalt ja teistesse sektoritesse. „Kui mingit materjali või toodet hetkel meie kodulehel saadaval pole, oleme valmis selle kohta tehastesse üle Euroopa ja üle maailma päringuid tegema. Pakume tooteid otse tootjatelt Eestist, Poolast, Soomest, Leedust, Ukrainast ja mujalt,” loetleb ta. „Lai võrgustik on tänases segases majandusmaailmas väga oluline, kuna on materjale, näiteks eksklusiivpuit, mida toodi põhiliselt sisse Venemaalt, aga nüüd tuleb otsida alternatiivne mujalt. Toorainepuudus nii mõneski vallas on juba väga tugevalt tajutav ning meie aitame ettevõtetel riske hajutada.”

Tellimise protsess on lihtne: klient esitab päringu Factory.Sale platvormil, projektijuht koostab projekti ning vajadusel edastab päringu edasi tootjatele. Erinevad tootjad saavad võimaluse esitada pakkumise ja kui hind sobib, hoolitseb Factory.Sale logistika eest. Lisaks kiirele ja vahetule klienditeenindamisele tegelevad nad ka reklamatsioonide ja garantiiküsimustega. Transport toimub dropshipping’una ehk otse tootjalt mugavalt objektile või kliendi juurde. Factory.Sale vastutab ka Eestis kauplemise juriidilise poole eest, mis teeb tootjatele kauplemise lihtsamaks ja turvalisemaks.

Kuidas alustada koostööd Factory.Sale’iga?

Ettevõte tegutseb Rootsis, Soomes ja Eestis, kuid tulevikus on ambitsioonikas plaan laieneda ülemaailmseks. „Hetkel oleme võtnud suuna Skandinaaviale, et turundada seal kodumaiseid uuenduslikke ja innovaatilisi tooteid nagu näiteks HUUMi kerised ja taastuvenergialahendused,” räägib Kobin, kelle sõnul tunnevad kohalikud tootjad Factory.Sale’is oma toodete müümise vastu aina suuremat huvi. „Meile on olulised uue maailma väärtused ausus, loov ja vahetu asjaajamine ning oleme orienteeritud koostööle. Väga tähtis on loomingulisus, lihtsus ja uuemeelsus, samuti võrgustiku pidev laiendamine ning toodete tõhusam levik.”

Oma toodete müümiseks Factory.Sale lehel alustatakse tavaliselt tootja viie või enama enim müüdud müügiartikli lisamisest lehele. Selleks läheb tarvis igast tootest 3–5 fotot, mille resolutsioon võiks olla vähemalt 1920 pikslit. „Seejärel vajame edasimüüja hinnakirja ja minimaalset toote jaemüügihinda,” tutvustab Kobin. „Seejärel lisame tooted Factory.Sale lehele ja seadistame otsingusõnad toodetele. Kui on otsingusõnad juba olemas, siis saame lisaks analüüsida, kas Rootsis ja Soomes need toimivad. Lisaks on meil välja töötatud enda turunduskanal, mis hõlmab endas nii e-posti kampaaniaid, B2B müügikanalit, sotsiaalmeediakanaleid kui ka koostööpartnerite erinevaid turunduskanaleid.”

Alustavale tootjale, kelle jaoks on ehk raskendatud oma toodete reklaamimine uues riigis ning eelarve selle jaoks pigem kasin, on Factory.Sale ideaalne platvorm toodetele nähtavust suurendada.

Ühine Factori.Sale’iga, registreerides end kodulehel, ja võid võita HUUM DROP elektrikerise!

HUUMi keskkonnateadlik saunainnovatsioon

HUUMi saunakogemus ühendab disaini, kvaliteedi ja tipptehnoloogia keskkonnasäästliku mõtteviisiga. HUUM kannab põlist Eesti saunatraditsiooni, kuid teeb seda tänapäevase kasutaja elustiili ja mugavusesoovi arvestades. Suure kivide hulga ja väheste metallpindadega kerised on konstrueeritud nii, et need tagavad traditsioonilisele puuküttega kerisele konkurentsi pakkuva leilikvaliteedi. HUUMi jaoks on oluline, et saun oleks ökonoomne ning keskkonnasäästlik nii kasutajat kui ka ümbritsevat keskkonda arvestades.

Vastutustundlik mõtteviis algab juba HUUMi tootearendusprotsesside alguses ja väljendub päeva lõpuks nii sõbralikumates numbrites lõpptarbija elektriarvel kui ka ettevõtte väiksemas ökoloogilises jalajäljes tervikuna. See hõlmab läbimõeldud materjalikulu, ümbertöödeldavaid pakkematerjale, puukütte keriste efektiivset põlemisprotsessi, mis paiskab õhku pea olematu koguse jääkaineid, ning elektrikeriste energiatõhusust, koos UKU juhtsüsteemi nutika Smart Heating funktsionaalsusega.

HUUMi tootmine ja ettevõtte kõik tööprotsessid toimuvad kodumaal, luues kasvamise käigus juurde üha uusi töökohti ning koolitades välja spetsialiste, kes Eesti saunatehnoloogia innovaatorina maailmakaardil tuntuks teevad.

Join the Factory Club!

Kontakt: Alvin Kobin, tel 5323 1189, [email protected]

Vaata ka www.factory.sale

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785