• 28.09.23, 16:24

Ettevõtted võiks rohepesust üht-teist juba teada – vähemalt enne, kui midagi väidavad

2021. aastal tegid peaaegu pooled ELis auditeeritud ettevõtted oma kommunikatsioonis mingil määral rohepesu, peamiselt oma keskkonnahoidlikkust ülehinnates või -mõjusid alahinnates. Kuidas rohepesu ära tunda, vältida ja ise valeväidetest hoiduda, on küsimus.
Aire Rehi kliimaministeeriumist ja Katrin Bats Rimi Eestist räägivad saates "Rohepöörde praktikud", kuidas rohepesu ära tunda ja ise selle tegemist vältida.
  • Aire Rehi kliimaministeeriumist ja Katrin Bats Rimi Eestist räägivad saates "Rohepöörde praktikud", kuidas rohepesu ära tunda ja ise selle tegemist vältida.
  • Foto: Kerttu Metsar
Rohepesu on ilmselgelt ebaeetiline, kuna see eksitab tarbijaid, nõrgestab usaldust ja takistab jätkusuutlikkuse eesmärkide saavutamist. Värskes "Rohepöörde praktikute" saates jagavad saatekülalised Aire Rihe kliimaministeeriumist ja Katrin Bats Rimi Eestist soovitusi, kuidas teemas orienteeruda ning mida ette võtta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele