• 09.10.19, 18:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sven Pertens: neljarajaliste teede raha on riigieelarves olemas

Kolme põhimaantee neljarajaliseks ehitamiseks saaks raha kokku vähem kui viie aastaga, kirjutab TREV-2 Grupi ja asfaldiliidu juhatuse esimees Sven Pertens.
Sven Pertens.
  • Sven Pertens.
  • Foto: Erakogu
Esmalt üldisem küsimus - kas meil üldse on vaja neljarajalisi põhimaanteid? Vastus peitub ühelt poolt taristuehituse majanduslikus efektis. Erinevates riikides (nt USA, UK) tehtud uuringud näitavad, et iga transporditaristu arendamiseks investeeritud rahaühik toob riigi majandusse vaid mõne aastaga maksude ja muude tulude näol tagasi 2-3 rahaühikut. Seega – vastus on jah.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 18:04
Millised on olnud materjalide tarnete väljakutsed Rail Baltica trassi ehitamisel?
Elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG. Eesti ja kaablitootja Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele