Projekti tulemusena võetakse kasutusele lennundusvaldkonnas nüüdisaegseim tehnoloogia, mida kohtab üsna harva. „Meie andmetel on see esimene Euroopa lennujaam, mille maapealsete tulede süsteem koosneb 100% LED-valgustitest," rääkis Lemminkäineni elektritööde juht Hando Rannamägi.
Seni olid lennuliiklusalal kasutuses halogeenvalgustid.
Tallinna Lennujaama taristu arendusdirektor Tõnu Mühle tõi Äripäevas välja, et kalliks teevad lennuliiklusala renoveerimise tehnoloogia ning keerulised juhtimissüsteemid. "Süvistuled tulevad asfaldi sisse ehk nad peavad taluma lennuki koormust – kuni 400 tonni. Kõik see, ka paigaldamine teeb asja üksjagu keeruliseks ja kalliks," rääkis ta. Teise kolmandiku ehitushinnast annavad asfalditööd ning ülejäänud osa tehnosüsteemid ja keskkonnarajatised.
Tulevikus kärbib LED-tehnoloogial põhineva süsteemi paigaldamine olulisel määral kliendi elektriarveid.