Koplis asuv Põhjala tehase kvartal on täna üks Tallinna kinnisvaraturu kuumemaid paiku. Endine tööstuspiirkond täitub kallite korterite ja trendikate kohvikute ning poodidega.

- Insener Harry Feldmann, tormilise eluloo ja suurte ambitsioonidega mees, Tallinna elektritrammi looja ja Eesti kummi isa, kes rajas Koplisse Põhjala tehase.
- Foto: muis.ee, ra.ee, kollaaž: Aljona Tsenno
Saja aasta eest sündis aga sel tööstusalal hoopis teistlaadi edulugu. Tormilise eluloo ja suurte ambitsioonidega insener Harry Feldmann pani seal aluse Põhjala kummitehasele. Just tema mõistis, et keiserlike tehaste lagunenud töökodades võivad eestlased uusi varandusi teenida, kui ainult asjale targalt läheneda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.