Elektriautodele ülemineku laineharjal kiiret rikastumist lootnud jäätmekäitlusettevõtted on silmitsi ootamatu murega: elektriautode akud kestavad oodatust palju kauem ja nende ümbertöötlemiseks pole piisavalt nõudlust.

- Elektrum Drive’i äriarendusjuht Martin Raadik.
- Foto: Elektrum
„Kui esimesed masstoodetud elektriautod 15 aastat tagasi turule jõudsid, oli tehnoloogia veel väga algeline. Paljud neist autodest lõpetasid kõigest loetud aastate järel romula järjekorras. Kuna siis puudus veel ka lahendus sellises mahus vanade autoakude ümbertöötlemiseks, hakati akude keskkonnamõju hirmus paaniliselt ümbertöötlemisvõimekust arendama,“ räägib Elektrum Drive’i äriarendusjuht Martin Raadik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäevases arhitektuuris ei ole fassaad enam pelgalt hoone „nägu“, vaid osa selle identiteedist. Disain, vastupidavus ja jätkusuutlikkus on saanud võrdväärseteks väärtusteks. Ruukki disainprofiilid koos uute GreenCoat Pural BT pinnakatetega pakuvad arhitektidele ja arendajatele võimalust luua kestvaid, esteetilisi ja keskkonnasõbralikke fassaade.