Elektriautodele ülemineku laineharjal kiiret rikastumist lootnud jäätmekäitlusettevõtted on silmitsi ootamatu murega: elektriautode akud kestavad oodatust palju kauem ja nende ümbertöötlemiseks pole piisavalt nõudlust.

- Elektrum Drive’i äriarendusjuht Martin Raadik.
- Foto: Elektrum
„Kui esimesed masstoodetud elektriautod 15 aastat tagasi turule jõudsid, oli tehnoloogia veel väga algeline. Paljud neist autodest lõpetasid kõigest loetud aastate järel romula järjekorras. Kuna siis puudus veel ka lahendus sellises mahus vanade autoakude ümbertöötlemiseks, hakati akude keskkonnamõju hirmus paaniliselt ümbertöötlemisvõimekust arendama,“ räägib Elektrum Drive’i äriarendusjuht Martin Raadik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna südamesse, otse sadama kõrvale, kerkib kaasaegne äri- ja elukondlik kvartal. Projekti arendab US Real Estate, ehitussüvendi peatöövõtjaks on Bildgren Ehitus ning automatiseeritud jälgimissüsteemide paigaldusel osales GEO-Instruments Polska – automatiseeritud geotehniliste, konstruktsioonide ja keskkonnaseire süsteemidele spetsialiseerunud ettevõte, mis pakkus terviklikku mõõtelahendust keerukate geotehniliste tööde teostamiseks kaevetööde toestamise käigus.