Projekti koguinvesteering ulatub ligikaudu 52 miljoni euroni, millest 27 miljonit eurot investeerib Infortar kinnisvaraarendusse. Depo omakorda kavatseb investeerida oma kauplemiskoha loomisesse 25 miljonit eurot.
Kahenev ostujõud ja ehitustegevus on toonud kaasa olulised kukkumised ehituskaupade müüginumbrites viimase nelja kvartali jooksul, selgus Infopanga kvartaliraportist.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.