Tarmo Trei: põhimaanteede väljaehitamine on julgeolekuküsimus
Teehoiu krooniline vahendite puudus jõudnud praeguseks staadiumisse, kus juba alates tänavusest aastast peaks riigimaanteedesse suunatama vähemalt 450 miljonit eurot, kuid ette on nähtud vaid 153 miljonit.
Olukord suure liikluskoormusega Tallinna-Pärnu-Ikla maanteel on süvenevate roobaste tõttu muutunud kohati nii halvaks, et teehooldajate hinnangul tuleb kehtestada lõiguti kiirusepiirangud.
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.