Tallinna ja selle lähiümbruse usarendustesse eluaseme ostjate seas on lisaks ostuhinnale, madalatele püsikuludele ja energiatõhususele oluline ka kinnisvaraarendaja maine, selgub Kantar Emori värskest kinnisvarauuringust.
Uut korterit osta soovivate ja hiljutise ostukogemusega inimeste seas on bränditeadlikkus kõrge. Tuntuim kinnisvaraarendaja on Merko, mida spontaanselt oskas nimetada ligi 70% vastajatest. Inimestele on väga tuttavad brändid ka Arco Vara, Endover, YIT Eesti ja Nordecon.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.