Tallinna ja selle lähiümbruse usarendustesse eluaseme ostjate seas on lisaks ostuhinnale, madalatele püsikuludele ja energiatõhususele oluline ka kinnisvaraarendaja maine, selgub Kantar Emori värskest kinnisvarauuringust.
Uut korterit osta soovivate ja hiljutise ostukogemusega inimeste seas on bränditeadlikkus kõrge. Tuntuim kinnisvaraarendaja on Merko, mida spontaanselt oskas nimetada ligi 70% vastajatest. Inimestele on väga tuttavad brändid ka Arco Vara, Endover, YIT Eesti ja Nordecon.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.