Viimaste aastate hinnaralli ehitusmaterjalide turul rahuneb aasta lõpuks ja nõrgematel ettevõtetel algab langustrend, prognoosis Lasita Akna juhatuse liige Karl-Martin Rammo Äripäeva Infopangale antud intervjuus.
Lasita Akna juhatuse liige Karl-Martin Rammo ütleb, et nad on teinud õigel ajal julgeid investeeringuid, mis on nüüd ära tasuvad.
Foto: Mihkel Leis
Akende ja uste tootmisega tegelevale Lasita Aknale kujunes eelmine, 2021. aasta väga edukaks – müügitulu oli üle üheksa miljoni euro ja see kasvas aastaga lausa 45%. Mis oli selle suurepärase tulemuse taga?
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.