Äsja valmis Ensto Bulding Systemsi uus tehasehoone, kus hakatakse tootma elektriautode laadijaid. Lisaks vajas ettevõte koroonakriisi tõttu suuremat laopinda. Keila Tööstuspargis asuva hoone valmimise eest kandis hoolt Harju KEK.
Ensto Building Systems Keila tehase juht Nadežda Dementjeva uue tehasehoone ees.
Ensto Building Systemsi Keila tehasel on koos uue hoonega nüüd 8200 ruutmeetrit tehasepinda, kus hakkab tööle 220 inimest ja kuhu koonduvad kõik ettevõtte tootmisüksused: elektriautode laadimisjaamade, nutikate elektriradiaatorite ja mitmesuguste elektritarvikute tootmine.
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.
Selle hoone ehitust alustati 1936. aastal, esimene tööpäev oli majas 5. märtsil 1938. Toonastest hoonesisestest ehitustöödest tegid suurema osa Võru tööstuskooli õpilased.