Euroopa Komisjoni kliimaplaan on väga ambitsioonikas, aga kuigi on veel raske öelda, kuidas kuidas see täpselt kajastub ehitusprojektides, peaksid ettevõtted selle kaasaminekuga kiirustama, usub Merko Ehituse juhatuse esimees Andres Trink.
Merko Ehituse müügitulu kasvas esimesel poolaastal 12% ja puhaskasum 19%. Trink ütles Äripäeva hommikuprogrammis ettevõtte tulemusi kommenteerides, et arvestades üldist turusituatsiooni, kus nad on viimase poole aasta-aasta jooksul tegutsenud, võib praguste üldiste kiirete muutuste olukorras öelda, et tulemused on enam-vähem sellised, millega võib rahule jääda.
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.