Autor: kinnisvarauudised.ee • 1. juuni 2021

Brändi uuendanud Ülemiste City soovib kasvada Eesti väravaks

Ärilinnak Ülemiste City läbis brändiuuenduse ning soovib oluliste arengute ja julgete plaanide lävepakul kasvada Eesti väravaks.
Tulevikuvisioon Ülemiste Cityst.

„Ülemiste City loodi 16 aastat tagasi targa äri keskkonnaks, kus esikohal inimesed - meie oma talendid, keda täna on siin juba üle 13 000 rohkem kui 70 riigist,” selgitas Ülemiste Cityt arendava Mainor AS-i juhatuse esimees Kadi Pärnits. „See ei muutu. Soov oli ka kasvada Eesti majanduse veduriks. Ülemiste City ligi pool tuhat ettevõtet, kelle kogukäive on üle 2 miljardi euro, annavad kolmandiku Eesti IT-ekspordist ja loovad Eesti keskmisest ligi kaks korda kõrgemat lisandväärtust. Kõik see on meie mitmekesise kogukonna toodu ja loodu tulem.”

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785