• 01.06.21, 09:46

Brändi uuendanud Ülemiste City soovib kasvada Eesti väravaks

Ärilinnak Ülemiste City läbis brändiuuenduse ning soovib oluliste arengute ja julgete plaanide lävepakul kasvada Eesti väravaks.
Tulevikuvisioon Ülemiste Cityst.
  • Tulevikuvisioon Ülemiste Cityst.
„Ülemiste City loodi 16 aastat tagasi targa äri keskkonnaks, kus esikohal inimesed - meie oma talendid, keda täna on siin juba üle 13 000 rohkem kui 70 riigist,” selgitas Ülemiste Cityt arendava Mainor AS-i juhatuse esimees Kadi Pärnits. „See ei muutu. Soov oli ka kasvada Eesti majanduse veduriks. Ülemiste City ligi pool tuhat ettevõtet, kelle kogukäive on üle 2 miljardi euro, annavad kolmandiku Eesti IT-ekspordist ja loovad Eesti keskmisest ligi kaks korda kõrgemat lisandväärtust. Kõik see on meie mitmekesise kogukonna toodu ja loodu tulem.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:33
Garaažiuste külmasildade probleemi pärast enam pead vaevama ei pea
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele