Tallinna Sadama arendusosakonna juhataja Hele-Mai Metsal sõnul soovib Tallinna Sadam muuta D-terminaliga piirneva ala linnaruumi osaks ning teha sellest atraktiivne avalik ruum nii linnaelanikele kui Eestit külastavatele turistidele. “Kasutajakogemuse parandamiseks ühendame terminali teenindusalad linnpargiga ning taastame piirkonna ajaloolise indentiteedi. Piirkonda tuleb rohkelt rohealasid ja haljastust ning uusi ajaveetmise kohti.“
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.