• 06.01.21, 11:00

Tallinna Sadamast võib saada esimene IPT äri- ja hankemudelit rakendav ettevõte Eestis

Tallinna Sadam on käivitamas projekti, mille eesmärgiks on püstitada Muuga sadama 13. kaile teise korruse ramp. Ramp ehitatakse lisaks seal juba olemasolevale põhirambile ja peab valmima 2022. aasta suveks.
Tallinna Sadam D-terminal, Tallink. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Tallinna Sadam D-terminal, Tallink. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Foto: Andras Kralla
Kuna rambi ehitus on tehniliselt keeruline ja ning selle tegemiseks on vähe aega ning eelarve on piiratud, siis otsustas Tallinna Sadam parimate projektipartnerite leidmiseks ning projekti teostamiseks kaaluda IPT hanke- ja ärimudelit rakendamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele