Autorid: Urve Vilk, Eva Kiisler • 30. oktoober 2020

Transpordi hinnatõus paneb elemenditootjale põntsu

"Kui transport moodustab elementide hinnast üle 50%, siis see on ebanormaalne. Sa ei ole välismaal enam konkurentsivõimeline, kui kirjutad hinna lahti ja Norras klient vaatab, et transport maksis rohkem kui element," kirjeldab betoonelementide tootja Mammut Elemendi juht Marko Laas koroonakriisis tekkinud suurt murekohta.
Betoonelementide pealelaadimine.
Foto: Andras Kralla

Eestis ja Skandinaaviamaades raudbetoonelementide tootmise, transportimise ja paigaldamisega tegelev Mammut Element võib seniste tulemustega rahule jääda.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785