• 13.07.20, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica alustab geotehnilisi töid

Juulis alustatakse geotehniliste töödega Rail Baltica lõigul Tootsist kuni Iklani. Ligi kaks aastat kestvate tööde käigus selgitatakse välja raudtee ja sellega seotud rajatiste aluspinnase geotehnilised omadused.
Rail Baltica alustab geotehnilisi töid
  • Foto: Rail Baltica
“Geotehnilised uuringud hõlmavad endas pinnase vee taseme ja pinnase tugevusnäitajate välja selgitamist, samuti pinnase sobivust ehitamiseks ja palju muud sellega seonduvat,” ütles projekteerija esindaja Janis Erilaid. Ta lisas, et uuringud on eelduseks ohutu ja töökindla raudtee projekteerimiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele