• 16.06.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuhu on Eestis vaja tugevamaid teid ehitada?

HIljuti valminud uuring väidab, et Eesti kolmel põhimaanteel on juba praegusi koormusi arvestades ligikaudu 320 kilomeetrit teid, kuhu oleks mõistlik ehitada betoonkatend. Betoonkatendi eeliseid põhjendavad uuringu autor, teedeinsener Ain Kendra ja Tallinna linnavalitsuse nõunik Priit Willbach.
Betoontee katselõik Tallinnas.
  • Betoontee katselõik Tallinnas.
  • Foto: Lemminkäinen
Ain Kendra, teedeinsener:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele