• 16.06.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuhu on Eestis vaja tugevamaid teid ehitada?

HIljuti valminud uuring väidab, et Eesti kolmel põhimaanteel on juba praegusi koormusi arvestades ligikaudu 320 kilomeetrit teid, kuhu oleks mõistlik ehitada betoonkatend. Betoonkatendi eeliseid põhjendavad uuringu autor, teedeinsener Ain Kendra ja Tallinna linnavalitsuse nõunik Priit Willbach.
Betoontee katselõik Tallinnas.
  • Betoontee katselõik Tallinnas.
  • Foto: Lemminkäinen
Ain Kendra, teedeinsener:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele