Ajal, mil paljud kodumaised ettevõtted näevad kurja vaeva, et tulla toime kriisist tingitud majandusraskustega, mitmekordistas Eesti kerisetootja HUUM läbimüüki. Erilistesks saunafännideks on osutunud britid.
Tartus tegutseva ettevõtte müük kasvas käesoleva aasta esimese nelja kuuga mullusega võrreldes 68 protsenti. Esimeses kvartalis kasvas müügitulu aga 84 protsenti 317 000 euroni. Kasv tuli peamiselt keriste suurenenud ekspordist Mandri-Euroopasse ja Suurbritanniasse. Märtsikuus, kui globaalne kriis süvenes, kasvas Eesti idufirma müük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes koguni 221 protsenti. Plahvatuslikult kasvanud läbimüügi põhjustas karantiiniaeg, mis pani inimesi saunu ehitama, teatas ettevõte.
Seotud lood
10.-12. oktoobril toimub Tartus mess Ehitus ja Sisustus, millest võtab tänavu osa 70 ettevõtet, kelle tegevusvaldkonnad ulatuvad üldehitusest kuni sisustamiseni välja. Tulenevalt aastaajast pannakse palju rõhku energiasäästlike lahenduste tutvustamisele, kuid esitletakse ka sisustustrende. Eraldi väljapanek on pühendatud saunamajadele.