• 15.05.20, 15:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriis aitas Eesti kerisetootjal läbimüüki kasvatada enam kui 200 %

Ajal, mil paljud kodumaised ettevõtted näevad kurja vaeva, et tulla toime kriisist tingitud majandusraskustega, mitmekordistas Eesti kerisetootja HUUM läbimüüki. Erilistesks saunafännideks on osutunud britid.
Kriis aitas Eesti kerisetootjal läbimüüki kasvatada enam kui 200 %
  • Foto: HUUM
Tartus tegutseva ettevõtte müük kasvas käesoleva aasta esimese nelja kuuga mullusega võrreldes 68 protsenti. Esimeses kvartalis kasvas müügitulu aga 84 protsenti 317 000 euroni. Kasv tuli peamiselt keriste suurenenud ekspordist Mandri-Euroopasse ja Suurbritanniasse. Märtsikuus, kui globaalne kriis süvenes, kasvas Eesti idufirma müük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes koguni 221 protsenti. Plahvatuslikult kasvanud läbimüügi põhjustas karantiiniaeg, mis pani inimesi saunu ehitama, teatas ettevõte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.10.25, 09:50
ISOVER InsulSafe® Wall – nutikas ja töökindel soojustuslahendus
Puistevill on oma universaalsuse ja tõhususe tõttu kujunenud üheks populaarsemaks soojustuslahenduseks nii uusehitistes kui ka renoveerimisprojektides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele