• 06.05.20, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Tartu raudtejaama projekteerimistingimused

Linnavalitsus väljastas projekteerimistingimused raudteejaama reisijate ooteplatvormi pikendamiseks ja juurdepääsude parandamiseks.
Selgusid Tartu raudtejaama projekteerimistingimused
  • Foto: Natali M. Ernits
Eesti Raudtee esitatud projektlahendus näeb ette rööbaste vahelise ooteplatvormi pikendamise ja selle juurdepääsude rekonstrueerimise. Platvormile rajatakse parem juurdepääs, mille käigus asendatakse teisele perroonile viivas tunnelis asuv trepp kaldteega ja pikendatakse olemasolevat ooteala Näituse tänava suunas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele