Pehme talv jättis petliku mulje, et teehooldajatel on olnud lihtne hooaeg. Kuid tavalisest rohkem on sel aastal tulnud vaeva näha kruusateede sõidetavana hoidmisega.

- Lumetõrjetöid on olnud vähem, aga libeduse ennetamist piisavalt, kuna temperatuur kõigub nulli ümber.
- Foto: Andras Kralla
Keila piirkonna, Lääne-Viru, Võru ja Saare maakonna teid hooldava ASi Eesti Teed juhatuse liikme, korrashoiudirektori Tarmo Loodi sõnul teehoolduse korralduse mõttes sel aastal võrreldes varasemaga suuri erinevusi olnud ei ole, sest ettevõte peab endiselt 24/7 hooldetegevuseks valmis olema. “Pehme talvega täidame ka ülesandeid, mida tavapärasel talvel on vähem – eelkõige kruusateede hooldust,” nentis Lood.
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.