Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
K-rauta piirab külastajate arvu
Klientide ja töötajate tervise huvides kehtestab K-rauta oma kauplustes ranged ohutusmeetmed ning rakendab alates 24. märtsist külastajate arvu piiramist eesmärgiga ennetada suuremat kogunemist kaupluses.
Kaupluste kõikidesse kassadesse ja infokioskitesse paigaldatakse kaitseklaasid ning nii töötajatele kui klientidele on käepärast kindad ja desinfitseerimisvahendid. K-rauta on juba edastanud Kaupmeeste Liidule soovituse kehtestada klientide arvu piirang vastavalt kaupluse suurusele ning nõue külastada poodi üksi.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.