Norra valgustitootjal Glamox oli Eestis eelmine aasta 53,5 miljoni eurose müügitulu juures kadestusväärne rentaablus. Kuigi koroonaviiruse puhang on avaldanud mõju ka neile, võib see ettevõttele avada ootamatuid võimalusi.

- Ka Eestis Keilas tütarfirmat omava valgustitootja Glamox uueks enamusomanikuks sai 2017. aastal fondigrupp Triton.
- Foto: Andras Kralla
"Koroonaviiruse puhang kindlasti mõjutab kõiki tööstusettevõtteid, sealhulgas ka meid, kuna meil on Hiinas nii komponentide tarnijaid kui ka Glamoxi grupi valgusteid tootev tehas. Seni oleme suutnud negatiivset mõju minimeerida, kuna meil olid piisavad komponentide varud ning nüüd on olukord Hiinas stabiliseerumas ja tehased alustavad taas tootmist," sõnas ettevõtte juht Virve Jõgeva esmaspäeval. Nüüdseks töötab Glamoxi tehas Hiinas täisvõimsusel, kuid tema sõnul tuleb hoolikamalt jälgida olukorda meile lähemates piirkondades, kuna ettevõttel on tarnijaid kogu Euroopast.
Seotud lood
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?