• 24.02.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehituskaupade müüjad: pidu ei saanud detsembriga läbi

Soe talv on ehituskaupade müüki kasvatanud ning kaupmehed on müüginumbritega rahul. Samal ajal ähvardavad nende sõnul jõulised allahindluskampaaniad kogu sektori usaldusväärsust.
Talvekaupade müük sooja talve tõttu ei suju.
  • Talvekaupade müük sooja talve tõttu ei suju.
  • Foto: Tairo Lutter, Postimees Grupp/Scanpix
Kui tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes statistikaameti andmeil detsembris aasta varasemaga võrreldes kuus protsenti, siis koos majatarvete, kodumasinate ja rauakaupadega tõusis just ehitusmaterjalide kauplustes möödunud jõulukuul müügitulu võrreldes aasta varasemaga tervelt seitsme protsendi võrra. Novembriga võrreldes suurenes jaekaupluste käive detsembris 12% – detsembris on kasv tavapärane jõulude ja aastavahetuse suurmüügi tõttu. Soe talv on aga kaasa aidanud heale müügile ehituskaupade osas ka jaanuaris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:08
Ekspert selgitab: miks vajab ärihoone enamat kui lihtsalt katust?
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele