• 24.02.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehituskaupade müüjad: pidu ei saanud detsembriga läbi

Soe talv on ehituskaupade müüki kasvatanud ning kaupmehed on müüginumbritega rahul. Samal ajal ähvardavad nende sõnul jõulised allahindluskampaaniad kogu sektori usaldusväärsust.
Talvekaupade müük sooja talve tõttu ei suju.
  • Talvekaupade müük sooja talve tõttu ei suju.
  • Foto: Tairo Lutter, Postimees Grupp/Scanpix
Kui tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes statistikaameti andmeil detsembris aasta varasemaga võrreldes kuus protsenti, siis koos majatarvete, kodumasinate ja rauakaupadega tõusis just ehitusmaterjalide kauplustes möödunud jõulukuul müügitulu võrreldes aasta varasemaga tervelt seitsme protsendi võrra. Novembriga võrreldes suurenes jaekaupluste käive detsembris 12% – detsembris on kasv tavapärane jõulude ja aastavahetuse suurmüügi tõttu. Soe talv on aga kaasa aidanud heale müügile ehituskaupade osas ka jaanuaris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele