• 22.02.20, 15:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroraha saab vähem kui varem, kuid Rail Baltica pigem tuleb

Eesti peaks praegu toimuvate Euroopa Liidu eelarve kõneluste kontekstis saama EList raha ka edaspidi rohkem, kui sisse maksab, kuid summa väheneb, usub välisministeeriumi Euroopa osakonna peadirektor Marika Linntam.
Euroraha saab vähem kui varem, kuid Rail Baltica pigem tuleb
  • Foto: Rail Baltica
Marika Linntam ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et Eesti liigub Euroopas vähemarenenud piirkonnast üleminekupiirkonnaks, mis tähendab meie jaoks ühtlasi Euroopa Liidust saadavate toetuste vähenemist. “Oleme Euroopa Liidu keskmisega võrreldes aastate jooksul tõusnud, jõudes ostujõudu arvestades ligikaudu 82 protsendini Euroopa keskmisest tasemest,” märkis ta, et tõus on olnud märgatav – seni oleme olnud alla 75% riikide grupis, kelle ühtekuuluvusrahad on olnud suuremad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele