Eelmise nädala lõpul Pärnus toimunud arengukonverentsil sõlmiti Rail Baltic Estonia ja arhitektuuribüroo Pluss vahel RB Pärnu rahvusvahelise reisiterminali projekteerimisleping.
„Rail Baltica Pärnu reisiterminal on üks kahest rahvusvahelisest RB terminalist Eestis. Rajatavas jaamahoones on lahendatud klassikalised terminali kasutusvajadused nagu ooteruumid, piletikassa ja toitlustus. Niisugust moodsat reisitaristut Pärnu veel näinud pole. Erilist väärtust lisaks kohalik rongiliiklus, samuti on nüüd õige aeg hakata tegelema linna ja kaugliinide bussiliikluse ühildamisega. Rail Baltica valmimisel saab Pärnust Tallinnasse 40 minutiga ja tunniga Riiga,“ märkis Rail Baltic Estonia juht Riia Sillave.
Seotud lood
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?