• 21.11.19, 15:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajaloolise Postitee viimane lõik läbis innovaatilise taastusremondi

15. novembril avati Varbusel sümboolselt Postitee Vooreküla–Puskaru lõik, mis läbis sel aastal täieliku taastusremondi.
Linti lõikavad Maanteeameti lõuna teehoiu osakonna juhataja Tarmo Mõttus ja AS TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.
  • Linti lõikavad Maanteeameti lõuna teehoiu osakonna juhataja Tarmo Mõttus ja AS TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.
  • Foto: Maanteeamet
„Vooreküla–Puskaru teelõigul katsetasime innovaatilist lahendust ehk uue katte aluse ehitusel kasutati olemasolevat muldkeha pinnast, mis segati 20 cm sügavuselt tsemendiga,“ rääkis Maanteeameti lõuna teehoiu osakonna ehituse projektijuht Tasu Prangli. „Seda tehnoloogiat rakendatakse küll mujal Euroopas, kuid Eestis kasutati esmakordselt. Võitsime ka hinnas, sest muudest materjalidest alused oleksid maksnud üle kahe korra rohkem.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 10:38
Tammer 30: Eesti väiketootjast Skandinaavia tööstuse usaldusväärseks partneriks
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele