15. novembril avati Varbusel sümboolselt Postitee Vooreküla–Puskaru lõik, mis läbis sel aastal täieliku taastusremondi.

- Linti lõikavad Maanteeameti lõuna teehoiu osakonna juhataja Tarmo Mõttus ja AS TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.
- Foto: Maanteeamet
„Vooreküla–Puskaru teelõigul katsetasime innovaatilist lahendust ehk uue katte aluse ehitusel kasutati olemasolevat muldkeha pinnast, mis segati 20 cm sügavuselt tsemendiga,“ rääkis Maanteeameti lõuna teehoiu osakonna ehituse projektijuht Tasu Prangli. „Seda tehnoloogiat rakendatakse küll mujal Euroopas, kuid Eestis kasutati esmakordselt. Võitsime ka hinnas, sest muudest materjalidest alused oleksid maksnud üle kahe korra rohkem.“
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.