• 19.11.19, 12:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Puitmajade turul langeb konkurentsi ohvriks igal aastal kaks-kolm tulijat

Kuigi Eesti puitmajade tootmist iseloomustab terav konkurents nii kodus kui ka väljaspool, on kuue aasta eest Läänemaal alustanud puitmajatootja Greencube püsinud vee peal, kuna kasvueesmärke pole aetud üle piiride, märkis ettevõtte omanik ja müügijuht Henri Bekmann Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Greencube omaniku Henri Bekmanni sõnul on puit- ja moodulmajade tootmises on kõige olulisem inimestega arvestamine. Seda nii tootmise kui ka klientide lõikes.
  • Greencube omaniku Henri Bekmanni sõnul on puit- ja moodulmajade tootmises on kõige olulisem inimestega arvestamine. Seda nii tootmise kui ka klientide lõikes.
  • Foto: Terje Lepp
Bekmann tõdes, et igal kevadel tuleb turule kaks või kolm uut tegijat, kes sügiseks hingusele lähevad. „Paljud saavad lihtsalt aru, et see äri polegi nii seksikas, kui paistab. See on suuresti komakohtadega arvutamine,“ ütles Bekmann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele