• 02.09.19, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talsinki tunnel sai tagasilöögi merepõhjast

Esialgsed geoloogilised uurimised Helsingi-Tallinna tunneli rajamiseks paljastasid, et tunneli kaevamine või puurimine Soome lahe alla võib eeldada inseneridelt erakordset meisterlikkust.
Tunnelifirmat FinEst Bay Area Development vedav Peter Vesterbacka on lubanud tunneli valmis ehitada 2024. aastaks.
  • Tunnelifirmat FinEst Bay Area Development vedav Peter Vesterbacka on lubanud tunneli valmis ehitada 2024. aastaks. Foto: LEHTIKUVA
Soome geoloogia uurimiskeskus, Eesti geoloogia uurimiskeskus ja A.Insinöörit on Peter Vesterbacka juhitud tunnelifirma Finestbayarea tellimusel koostanud projektile geoloogilise trassi seisu kokkuvõtte, kirjutab Helsingin Sanomat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 17:01
Innovatsioon ehitussektoris: Ruukki LowCarbon toodetes on heitkoguseid kuni 70% vähem
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele