• 19.08.19, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica ehitus algas hiilivalt

Rail Baltica ehitushanked, mille objektideks on peamiselt sildade ja viaduktide ehitamine üle riigimaanteede, korraldatakse mitme aasta jooksul Maanteeameti kaudu juba tuttava skeemi alusel. Ilmselt 2023. aastal algava raudtee põhitrassi ehitushangete läbiviimise osas on veel palju ebaselget, ent trassi alusehitushankeid üritatakse korraldada nii, et ka kohalikel ehitusettevõtetel jääks eduka osalemise võimalus alles.
Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
  • Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Käesoleval aastal jõuti Rail Baltica rajamisel ehitusetappi – Maanteeamet ja OÜ Rail Baltic Estonia allkirjastasid kevadel ASiga YIT Eesti lepingu Luige–Saku neljarajalise lõigu ehitamiseks, mille hulka kuulub ka Saustimõmme viadukti ehitus. Viadukt hakkab ületama just tulevast Rail Baltica trassi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele