Autor: Mariliis Pinn • 8. august 2019

Ühe auto asemel kümme jalgratast

Uued majad Tallinnas ja Tartus ei saa ehituslube, kui seal ratastele hoiukohti pole projekteeritud. Ka arendajad näevad rattahoiule kliendi poolt kasvavat nõudlust.
Kuna Noblessneri kvartali ala on arendusjärgus, pole kõiki rattahoidjaid veel üles pandud. Eelistuseks on olnud teha palju väikeseid rattahoidikuid, mitte ühte suurt nn rattakuuri.
Foto: Scanpix

Ilusate ilmadega liigub tänaval üha rohkem jalgrattaid, tõukerattaid ja teisi kaherattalisi, mida tuleb kuskil hoida. Kui aga vaadata päästeameti talvise kontrolli tulemusi, siis rataste, kärude ja muude kergliiklusvahendite hoiustamise kohtadega on meil kehvasti.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785