Merko esimese kvartali majandustulemustest selgub, et kontsern on võrreldes eelmise aastaga kaotanud müügitulusid, kuid suurendanud märkimisväärselt puhaskasumit.

- Merko eilne aktsionäride üldkoosolek.
- Foto: Liis Treimann
Nii oli Merko müügituluks 2019. aasta esimese kolme kuu jooksul 76,85 miljonit eurot, samas kui aasta tagasi samal ajal oli selleks 80,31 miljonit eurot. See tähendab 4,3protsendilist langust. Väljaspool Eestit teenitud esimese kvartali müügitulu osakaal on aga suurenenud – kui eelmisel aastal andis see kogutuludest 57,5 protsenti, siis tänavu 60,8 protsenti.
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.