• 09.05.19, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merko kaotas käibes, kuid kahekordistas kasumi

Merko esimese kvartali majandustulemustest selgub, et kontsern on võrreldes eelmise aastaga kaotanud müügitulusid, kuid suurendanud märkimisväärselt puhaskasumit.
Merko eilne aktsionäride üldkoosolek.
  • Merko eilne aktsionäride üldkoosolek.
  • Foto: Liis Treimann
Nii oli Merko müügituluks 2019. aasta esimese kolme kuu jooksul 76,85 miljonit eurot, samas kui aasta tagasi samal ajal oli selleks 80,31 miljonit eurot. See tähendab 4,3protsendilist langust. Väljaspool Eestit teenitud esimese kvartali müügitulu osakaal on aga suurenenud – kui eelmisel aastal andis see kogutuludest 57,5 protsenti, siis tänavu 60,8 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:46
Kuidas muudab uus isolatsiooniplaat fassaadi paigaldamise kiiremaks ja säästlikumaks?"
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele