Merko esimese kvartali majandustulemustest selgub, et kontsern on võrreldes eelmise aastaga kaotanud müügitulusid, kuid suurendanud märkimisväärselt puhaskasumit.
Merko eilne aktsionäride üldkoosolek.
Autor: Liis Treimann
Nii oli Merko müügituluks 2019. aasta esimese kolme kuu jooksul 76,85 miljonit eurot, samas kui aasta tagasi samal ajal oli selleks 80,31 miljonit eurot. See tähendab 4,3protsendilist langust. Väljaspool Eestit teenitud esimese kvartali müügitulu osakaal on aga suurenenud – kui eelmisel aastal andis see kogutuludest 57,5 protsenti, siis tänavu 60,8 protsenti.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Ehitusuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.