Rail Baltica projekt on jõudmas järgmisse etappi – 2019. aastal on algamas põhiprojekteerimine. Paralleelselt põhiprojekti valmimisega taotlevad Rail Baltica raudteeprojekti arendajad täiendavat keskkonnamõjude hindamist.
Rail Baltica meeskond esitas veebruaris Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile taotluse keskkonnamõjude hindamise algatamiseks. Kuna põhiprojekt võib paiguti tingida hilisema täiendava keskkonnamõju hindamise vajaduse, on mõistlik hindamine viia läbi juba põhiprojekti koostamise ajal. Rail Baltic Estonia keskkonnajuhi, Roland Müüri, sõnul annab see võimaluse varakult välja töötada optimaalsed lahendused ning on ühtlasi mõistlik lähenemine ka projekti ajakava silmas pidades.
Seotud lood
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.