Rukki kanalis alustas tööd süvenduslaev

Parvlaev Regula.  Foto: Postimees/Scanpix

Ööl vastu 24. augustit alanud Rukki kanali tuukritööd on lõppenud ning eile öösel alustas Insenerehituse AS planeeritud hooldussüvendustöödega.

Veeteede Ameti hüdrograafia ja navigatsioonimärgistuse teenistuse juhataja Kaidi Katuse sõnul õnnestus tuukritel merepõhjast edukalt üles tõsta kõik suuremad kivid ja esemed ning nüüd saab hanke võitnud lepingupartner alustada hooldussüvendustöödega. „Töid teeb Taani lipu all sõitev süvenduslaev „Margrethe Fighter”,  mis on 34,5 meetrit pikk ja kandevõimega 425 tonni. Selleks, et mitte segada parvlaevaliiklust, tehakse kõik hooldussüvendustööd öösiti, ajavahemikul 23.15 kuni 6.00,” kinnitas ta.

Vastavalt väljastatud vee erikasutusloale peavad kõik tööd olema tehtud käesoleva aasta 15. oktoobriks. Rukki kanali süvendus- ja hooldustööde eesmärk on saavutada kanali minimaalseks sügavuseks 5,2 meetrit, mis tagaks parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral. Sügavused on arvestatud uue kõrgussüsteemi ehk Amsterdami nulli alusel.  

Jaga lugu:
EHITUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad ehituse uudised igal nädalal enda postkasti.

Ehitusuudised.ee toetajad:

Enimloetud
Eva Kiisler
Eva KiislerEhitusväljaannete juhtTel: 56 600 050eva@ehitusuudised.ee
Sandra Malvik
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554sandra.malvik@aripaev.ee
Helen Paapsi
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785helen.paapsi@aripaev.ee