Autorid: Ehitusuudised , ehitusuudised.ee • 4. september 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rukki kanalis alustas tööd süvenduslaev

Parvlaev Regula.
Foto: Postimees/Scanpix
Ööl vastu 24. augustit alanud Rukki kanali tuukritööd on lõppenud ning eile öösel alustas Insenerehituse AS planeeritud hooldussüvendustöödega.

Veeteede Ameti hüdrograafia ja navigatsioonimärgistuse teenistuse juhataja Kaidi Katuse sõnul õnnestus tuukritel merepõhjast edukalt üles tõsta kõik suuremad kivid ja esemed ning nüüd saab hanke võitnud lepingupartner alustada hooldussüvendustöödega. „Töid teeb Taani lipu all sõitev süvenduslaev „Margrethe Fighter”,  mis on 34,5 meetrit pikk ja kandevõimega 425 tonni. Selleks, et mitte segada parvlaevaliiklust, tehakse kõik hooldussüvendustööd öösiti, ajavahemikul 23.15 kuni 6.00,” kinnitas ta.

Vastavalt väljastatud vee erikasutusloale peavad kõik tööd olema tehtud käesoleva aasta 15. oktoobriks. Rukki kanali süvendus- ja hooldustööde eesmärk on saavutada kanali minimaalseks sügavuseks 5,2 meetrit, mis tagaks parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral. Sügavused on arvestatud uue kõrgussüsteemi ehk Amsterdami nulli alusel.  

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785