• 04.09.18, 12:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rukki kanalis alustas tööd süvenduslaev

Ööl vastu 24. augustit alanud Rukki kanali tuukritööd on lõppenud ning eile öösel alustas Insenerehituse AS planeeritud hooldussüvendustöödega.
Parvlaev Regula.
  • Parvlaev Regula.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Veeteede Ameti hüdrograafia ja navigatsioonimärgistuse teenistuse juhataja Kaidi Katuse sõnul õnnestus tuukritel merepõhjast edukalt üles tõsta kõik suuremad kivid ja esemed ning nüüd saab hanke võitnud lepingupartner alustada hooldussüvendustöödega. „Töid teeb Taani lipu all sõitev süvenduslaev „Margrethe Fighter”,  mis on 34,5 meetrit pikk ja kandevõimega 425 tonni. Selleks, et mitte segada parvlaevaliiklust, tehakse kõik hooldussüvendustööd öösiti, ajavahemikul 23.15 kuni 6.00,” kinnitas ta.
Vastavalt väljastatud vee erikasutusloale peavad kõik tööd olema tehtud käesoleva aasta 15. oktoobriks. Rukki kanali süvendus- ja hooldustööde eesmärk on saavutada kanali minimaalseks sügavuseks 5,2 meetrit, mis tagaks parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral. Sügavused on arvestatud uue kõrgussüsteemi ehk Amsterdami nulli alusel.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele