Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda poolt määratud huvialadest lähtuvaid emailipakkumisi ning uudiskirju.
Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele lähiajal vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt nende sihtgrupini.
Viimase kaheksa kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptimega töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid e-kirju.
Muudatused on tingitud tänavu mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusest, mida Äripäev kasutab kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.