Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda poolt määratud huvialadest lähtuvaid emailipakkumisi ning uudiskirju.
Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele lähiajal vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt nende sihtgrupini.
Viimase kaheksa kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptimega töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid e-kirju.
Muudatused on tingitud tänavu mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusest, mida Äripäev kasutab kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?