Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda poolt määratud huvialadest lähtuvaid emailipakkumisi ning uudiskirju.
Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele lähiajal vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt nende sihtgrupini.
Viimase kaheksa kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptimega töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid e-kirju.
Muudatused on tingitud tänavu mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusest, mida Äripäev kasutab kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.