Alates 19. aprillist asub RB Rail ASi tehnilise juhi ja juhatuse liikme ametikohal tööle Mart Nielsen. Nielsen on kaheksas eestlane, kes RB Rail ASi meeskonnaga on liitunud.

- Foto: Helena Evert, Tele2 Eesti personalidirektor
Mart Nielsen on tehnoloogiahalduse valdkonna spetsialist, kellel on suur kogemustepagas infotehnoloogia, telekommunikatsiooni ja panganduse alal. Ta on juhtinud meeskondi mitmekultuurilises keskkonnas, rajanud ja uuendanud organisatsioone, loonud võrgustikke ja hallanud igapäevategevusi.
Viimased neli aastat on ta juhtinud Swedbanki taristuarendust, kus põhifookus oli olnud digitaalsel üleminekul, mis hõlmab nii strateegiat ja arhitektuuri kui ka taristuarendust ning automatiseerimist.
Enne seda töötas Mart Nielsen 12 aastat Eesti ja Baltimaade tehnilise uuenduse juhi ja juhatuse liikmena telekommunikatsiooniettevõttes Tele2, kus ta aitas turule jõudnud idufirma muuta konkurentsivõimeliseks, kvaliteetseks ja täisväärtuslikuks üleriigilise ulatusega telekommunikatsioonioperaatoriks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Ühisettevõte RB Rail AS on tõeliselt Baltikumi-ülene ettevõte ja meil on hea meel tervitada eestlast Mart Nielsenit kui oma juhatuse liiget ja tehnilist juhti, eriti praegu, kui kogu tegevuse fookus on kõigis kolmes riigis Rail Baltica projekteerimisel. Tehnilise juhi ülesandeid täites on tema varasem Põhja-Euroopa eri riikides saadud projektiplaneerimise, uuendamis- ja digitaliseerimiskogemus Rail Baltica projektile kahtlemata väärtuslik," tervitas RB Rail ASi tegevjuht Baiba Rubesa Mart Nielsenit.
RB Rail ASi juhatus koosneb neljast liikmest, kes nimetatakse ametisse kolmeks aastaks. Juhatuse ülejäänud kolme liiget on tegevjuht Baiba A. Rubesa, operatsioonide juht Kaspars Rokens ja finantsjuht Ignas Degutis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?