Eva Kiisler • 19 jaanuar 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Suur ülevaade: Rail Baltica hetkeseis ja hankeplaanid

Rail Baltica Ülemiste terminali tehniline projekteerimine on algamas.   Foto: Rail Baltic

Mida lähemale jõuab Rail Baltica megaprojekti projekteerimis- ja ehitushangete periood, seda enam kütab raudtee ehitus kirgi: on ju tegemist Eesti mõistes mahukate objektide ja suurte rahasummadega. Projekti kulgemisest, hangete olemusest ja üldisest ajakavast andis ülevaate Rail Baltic Estonia juht Indrek Orav oktoobris toimunud Ehitusuudiste taristuehituse konverentsil (alates 15. detsembrist asus Eestis Rail Baltica projekti elluviivat valdusettevõtet Rail Baltic Estonia OÜ juhtima Riia Sillave, toim.).

Lühidalt kokku võttes on Rail Baltic Euroopa rööpalaiusel 1435 mm kiire kaheteeline elektriraudteeühendus Tallinnast mujale Euroopasse, kus Balti riikides hakkab olema reisirongide kiirus 240 km/h ja kaubarongide kiirus 120 km/h.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDFidele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Jaga lugu:
    EHITUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad ehituse uudised igal nädalal enda postkasti.

    Ehitusuudised.ee toetajad:

    Eva Kiisler
    Eva KiislerEhitusväljaannete juhtTel: 56 600 050eva@ehitusuudised.ee
    Sandra Malvik
    Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554sandra.malvik@aripaev.ee
    Helen Paapsi
    Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785helen.paapsi@aripaev.ee