• 27.11.17, 16:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica projekteerimisjuhis hakkab valmis saama

Rail Baltica projekti rakendus- ning reguleerivad asutused kohtusid projekteerimistingimuste hanke võitnud konsultatsiooni- ja tehnoloogiakontserni SYSTRA esindajatega. Kohtumise eesmärk oli arutada projekteerimistingimuste olukorda ja jõuda kokkuleppele tulevastes sammudes, sest Rail Baltica projekti rakendamine on jõudnud projekteerimisfaasi.
Rail Baltica Pärnu terminal.
  • Rail Baltica Pärnu terminal.
  • Foto: RB Rail
“Kuna projekteerimisjuhiste väljatöötamine läheneb lõppstaadiumile, oli tegu väga olulise kohtumisega, kus arutati töö edenemist ja tuvastati järelejäänud probleeme. Koosoleku üks eesmärk oli ka panna paika ühised väärtused, mida lõppdokument peaks sisaldama,” ütles RB RAIL ASi vaneminsener Jean-Mark Bedmar.
Arutelus puudutati küsimusi, nagu näiteks peamisi tehnilisi parameetreid, mis mõjutavad Rail Baltica tegevust, ehitusstandardeid, mullatöid, ristlõikeid, elektrivarustussüsteeme ning Euroopa raudteeliikluse juhtimissüsteemi (ERTMS).
Tänaseks on kõik osapooled kokku leppinud olulisemates kriteeriumides ning ühtlasi uuringu lõpuleviimiseks vajalikes viimastes sammudes. Tellijana ootab RB RAIL AS hankijalt lõplikku aruannet projekteerimisnormide kohta tänavu detsembris, mille seejärel kiidavad heaks RB RAIL AS ja kolm Balti riiki, et seda saaks seejärel kasutada üksikasjalikes projekteerimisjuhistes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kohtumisel osalesid RB Rail ASi, Eesti Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi, Rail Baltic Estonia OÜ, Eesti Tehnilise Järelevalve Ameti, Läti Raudtee Tehnilise Inspektsiooni, SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas, Rail Baltica Statyba UAB ning Lietuvos Geležinekliai esindajad.
SYSTRA S.A. välja töötatud Rail Baltica raudtee projekteerimisnormid tagavad inseneridele ühtse lähenemisviisi Rail Baltica projekteerimisel ning on ühtlasi raudtee infrastruktuuri projekteerimise, ehitamise ning seotud tegevuse kohustuslik alus. Projekteerimisnormid kindlustavad raudtee koostalitlusvõime ning edendavad raudtee projekteerimis- ja ehitamisprotsessi.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele